elear elear
80
BLOG

Jesteście głupcami i jak się z tym czujecie?

elear elear Polityka Obserwuj notkę 5

 Tytułowe pytanie dotyczy wszystkich czytających te słowa oraz (by uszanować konstytucyjną zasadę równości) również autora niniejszego bloga. Gwoli wyjaśnienia dodam, że nie jest to opinia moja, ale obecnego ministra spraw wewnętrznych, pana Jerzego Millera.

 Pan minister otworzywszy krynice ust swoich mądrością płynące jasno wyłuszczył obywatelom, że nie są wystarczająco inteligentni na poznanie zawartości stenogramów z kokpitu prezydenckiej maszyny, co więcej ów brak rozumu (czy też nieumiejętność czytania po polsku ze zrozumieniem) może prowadzić (o zgrozo!) do wysnucia przez ciemny lud "nieodpowiednich wniosków".

I wszystko jasne. Kiedyś Iwan Groźny nie puszczał swych poddanych do Wielkiego Księstwa Litewskiego i rozpuszczał na temat jagiellońskiej monarchii kalumnie, by jego podannym łatwiej było znosić ciężar carskiego knuta. W końcu, gdy nie wie się, że gdzieś jest lepiej, własną biedę lepiej znosić. Tradycję tą kontynuował z powodzeniem Józef Stalin. Dziś w podobny sposób aktywnie zarządza informacją równie światła kraina jak Korea Północna. Cieszy mnie, że finansowany z moich podatków rząd osiąga równy stopień przejrzystości życia publicznego.

elear
O mnie elear

Motto I:"[...] jedyna nadzieja w męstwie Polaków, którzy nie chcieli mieć nigdy innych twierdz oprócz własnych piersi" Nuncjusz Torres piszący w czasie najazdu tureckiego w 1621 roku Motto II:"Ta jazda jest najsilniejsza na wojnie i przy spotkaniu" Szymon Starowolski, "Eques Polonus", o husarii Motto III:"Ponadto złożenie broni przez gentlemenów pańskiej czerwonej hołocie byłoby niehonorowe" płk. Jose Moscardo Ituarte, dowódca Alcazaru w Toledo, odpowiadający republikańskiemu gen. Riquelme na pytanie, czy chce się poddać. Motto IV: "Nie walczyłem dla ludzkiej chwały. Jeśli nie zdołałem przywrócić ołtarzy i tronu, to ich przynajmniej broniłem. Służyłem memu Bogu, memu królowi i mej ojczyźnie" Charles-Melchior Arthus, Marquis de Bonchamps, generał Armii Katolickiej i Królewskiej, poległy z ran po bitwie pod Cholet. Jak mawia klasyk: "na tym blogu ja ustalam zasady". Oznacza to kilka prostych rzeczy: 1) Wszyscy chcący komentować mają obowiązek zwracać się do siebie per "Pani" i "Pan". Taką mam fantazję, zasady jakiejś tam netykiety mnie nie obchodzą. Zasada ta nie dotyczy osób, z którymi znamy się osobiście. 2) Na więcej pozwolić sobie mogą miłośnicy Rzeczpospolitej Szlacheckiej i Sarmatyzmu, oficerowie i żołnierze Armii Katolickiej i Królewskiej, bonapartyści, piłsudczycy, miłośnicy gen. Franco, monarchiści i wszelkiej maści antykomuniści. Pan Nicpoń może tu strzelać do lewaków (werbalnie). Miłośnikom czerwonego sztandaru oświadczam wprost, mówcie na co macie ochotę, ale nikt was tu w obronę nie weźmie. 3)Posty, które sie temu sprzeciwią, względnie będą uderzały w rzeczy, które cenię i szanuję zostaną wycięte bez ostrzeżenia. Uwaga dotyczy zwłaszcza postów lewicowych, antykatolickich, szkalujących Rzeczpospolitą. Miłej lektury

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka